Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010



Yes semalam kami keluar beramai ramai, bersama sama mengambil angin Kuala Lumpur. Tiba sahaja kami di Pavilion terus kami menikmati hidangan nasi ayam bersama sama. Oleh demikian, terlalu banyak manusia la yang aku lihat di sana, Lalu aku mengambil kesempatan untuk menguji tiap lelaki yg menghampiri, Di sini terdapat kekeliruan ssedikit sbb aku tak tahu sape yg lemah iman. Aku ke dorang? HAHA

Tapi yg penting, aku dapat membuktikan, siapa yg aku ada sekarang adalah yg terbaik dan semua lelaki tak sama. Macam macam ada, Ye, tak senang jaga aku. mengada ngada lebih :) So kat situ boleh nampak sape yg mampu layan aku. Yg terbaik tentu lah Dia. Hehe tak semua boleh suapkan aku bila makan, adjust rambut aku, pimpin aku lintas jalan, beli kan aku slurpee. Hee so walalupun aku keluar smlm, ramai org ada, bila Dia tak ada tetap tak lengkap. Aku rindu, Penad da cakap ImissYou, aku tahu kau tak dgr :( Hehh untuk mengakhiri perhimpunan semalam, Amal telah membacakan doa qunut di perkarangan pavilion sebagai penutup majlis. Terima kasih kpd semua yg sudi bekerjasama. Salam

P/S : Kenapa Xulala hitam? Sbb banyak main api :)